Dialog recepcjonisty z gościem. Materiał uzupełniający do plansz

PLANSZE

DIALOG Z GOŚCIEM
Broszura. Wersja elektroniczna.

Check-in
Czy poniższy dialog jest poprawny?
Poprawny dialog check-in

Check-out
Czy poniższy dialog jest poprawny?
Poprawny dialog check-out gościa z dokonaną wcześniej opłatą za pokój

Check-in z voucherem
Czy poniższy dialog jest poprawny?
Poprawny check-in z voucherem

Check-out z voucherem
Czy poniższy dialog jest poprawny?
Poprawny check-out z voucherem

Rezerwacja pokoju – rozmowa telefoniczna
Czy poniższy dialog jest poprawny ?
Poprawna rozmowa telefoniczna recepcjonisty z gościem

 

Fragment dialogu:

R: Dzień dobry. Hotel Alex.. Recepcjonistka Małgorzata Kowalska. W czym mogę pomóc?
G: Dzień dobry. Czy mają Państwo wolne pokoje w dniach od 15 do 17 maja?
R: Chwileczkę, już sprawdzam. Tak są . Mam do dyspozycji pokoje jedno i dwuosobowe oraz apartament.
G: To świetnie. Czy mogę zarezerwować pokój jednoosobowy?